Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Jag vill inte heller förstöra tråden oj ja just det tror det var så.. var lite osäker men jag tänkte om jag hade rätt utan att visa min osäkerhet så skulle ni kalla mig kung och bära mig till mitt palats i Tømætø Kingdøm. Edit: Tomato Kindom till Tømætø Kingdøm Det heter Tomato Kingdom på alla språk,men på tomatiska: Tomæt Reket På bananiska: Tikko Lassa Eurodiska: Svämp Kungeriket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Nej i LG är det Defense och FR Attack och i Emerald Speed Deoxys = Defence på Leaf Green. Deoxys = Attack på Fire Red. Deoxys = Speed på Emerald. Deoxys = Normal på Sapphire/Ruby. Så är det :) du hade ju rätt men nu gav jag en mer specifik lista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Ok,jag fattar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Deoxys = Defence på Leaf Green. Deoxys = Attack på Fire Red. Deoxys = Speed på Emerald. Deoxys = Normal på Sapphire/Ruby. Vad betyder det? är det att dom har t.ex. Xspeed och Xattack eller ser dom olika ut :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 http://www.pokemon.com/flash.htm Sen trycker du "News" sen bläddrar nu längst ner och trycker på nummer "2" så kommer det gamla nyheter sen så ser du en med Deoxys på bilden den trycker du på så bläddrar du upp då har rutan där med info uppdateras och du kan läsa och se bilder av deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg