snadam Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 När man kommer in i Sandstormen finns de 2 fosiler man får välja mellan... Vilken ska man ta ?? Vilken är bäst ? Claw fosil eller Root fosil ?? ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 jag valde.... hmmm.. ->Klicka<- sen bläddrar du ner till Pokemon #347 (Anorith) Men vet inte vilken av stenarna det va.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Ja den är väll rätt så bra den ... Men vilken av dom är de då ?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Hur gör man så fosilen utvecklas då ?? Måste man bara vänta ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Åk till Rustboro City och gå in i den jättestora byggnaden,på andra våningen är det massor av proffesorer.Snacka med den längst ner vid höger sida och han tar din fossil.Gå lite i staden och gå tillbaka och du får din Anorith! Anorith är Claw Fossil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Tackar !!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Bara kul att hjälpa till!! :) Det är mitt motto! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Claw Fossil är bäst den tog jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 men vilken är den andra då då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Den andra är lileep som utvecklas till Cradly vid lv 30 eller 35 tror jag de var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 jaha den lilla krukväxten... tur att jag tog Anorith Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Lillep och Anorith utvecklas både på 40 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg