Gäst 0018 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Det finns två hemliga shine spirit på vissa banor.Jag tänker skriva vart några är :new_littleangel: det finns inga hemliga shine spirit i delfino airstrip och det finns inga shine spirit i delfino plaza det finns två shine spirit vid bianco hills: ta tredje episoden.Sen ska du ska gå till grottan den grottan vid kullarna.Du måste ha tagit shine spiriten annars går det inte ta den hemliga shine spiriten.Sen när du gått in ska du göra stjärtduns på den röda knappen.Efter det går det på tid du ska ta alla röda mynten sen får du en shine spirit:det var första shine spiriten. andra shine spiriten lika dant som du jgorde med första hemliga shine spiriten fast ta episod sex och gå till andra grottan :new_angel:
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 skriv i de andra super mario sunshine trådarna..
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Det finns två hemliga shine spirit på vissa banor.Jag tänker skriva vart några är :new_littleangel: det finns inga hemliga shine spirit i delfino airstrip och det finns inga shine spirit i delfino plaza det finns två shine spirit vid bianco hills: ta tredje episoden.Sen ska du ska gå till grottan den grottan vid kullarna.Du måste ha tagit shine spiriten annars går det inte ta den hemliga shine spiriten.Sen när du gått in ska du göra stjärtduns på den röda knappen.Efter det går det på tid du ska ta alla röda mynten sen får du en shine spirit:det var första shine spiriten. andra shine spiriten lika dant som du jgorde med första hemliga shine spiriten fast ta episod sex och gå till andra grottan :new_angel: jaha behöver du hjälp eller, helt onödigt skriv det här om nån behöver hjälp inte annars, dessoutom kan jag och det flesta alla ytantill (tror jag) och starta inga nya trådar för det!
Shadowbeing Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Det finns två hemliga shine spirit på vissa banor.Jag tänker skriva vart några är :new_littleangel: det finns inga hemliga shine spirit i delfino airstrip och det finns inga shine spirit i delfino plaza det finns två shine spirit vid bianco hills: ta tredje episoden.Sen ska du ska gå till grottan den grottan vid kullarna.Du måste ha tagit shine spiriten annars går det inte ta den hemliga shine spiriten.Sen när du gått in ska du göra stjärtduns på den röda knappen.Efter det går det på tid du ska ta alla röda mynten sen får du en shine spirit:det var första shine spiriten. andra shine spiriten lika dant som du jgorde med första hemliga shine spiriten fast ta episod sex och gå till andra grottan :new_angel: jaha behöver du hjälp eller, helt onödigt skriv det här om nån behöver hjälp inte annars, dessoutom kan jag och det flesta alla ytantill (tror jag) och starta inga nya trådar för det! Skriv inte att det är en onödig tråd själv. Anmäl tråden om det är på det viset!! :mrgreen:
Rekommendera inlägg