Ryow3n Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag har vetat om detta ganska länge (Snart i 2 år) så det kommer nog inte komma till sverige. Men som tur är för mig så kanske jag ska åka till Kyoto snart med min Morfar :D :D Då ska jag så klart köpa massa saker. Håller på att lära mig japanska såklart :P Gaah fusk!! Jag vill också dit!! :( Kan inte jag få åka med? Kan gömma mig i en resväska ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Jag har det redan har fasnat på ett ställe det e så jåbbigt när det e på japanska. Ps. Jag köpte de på www.lik-sang.com det e gratis frakt. Men kommer ej till Svergie tror jag för det verkar som det. :( Har tenkt köpa BLEACH spelet till ds när det kommer. B) Ps. Det har funnits länge innan jul. Redigerat 8 Januari 2006 av Oscar 2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 (redigerat) Spelet ser dåligt ut tycker jag.. Kommer nog inte köpa det Redigerat 10 Januari 2006 av Chaiin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Ska köpa när jag får pengar! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg