snadam Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 har kollat i alla hus runt pappans gym men ingne ger mej surf... Kan någon bara beskriva lite snabbt var man får den ? Mvh //adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rallykorven Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 de du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 MEN! Spamma inte! Du behöver inte skriva "de du" när du inte vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Har kollat på nåra sidor och de står ju att surf får man av nån i huset bredvid gymet men när jag snackar med dom pratar dom bara om sin pojk eller va de är ?? :S Kan nån säga vad jag ska göra !!!!!! ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 säger dom att deras pojk är bortrest eller nått.. nånstans... då tar du bara och hittar pojken tror jag så när du går dit igen så säger dom väll nått i stil med "jasså han var i blablabla town" (jag gissar bara) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Du måste ju besegra din pappa i Petalburg City Gymmet först efter det så kan du få Surf genom att gå till grannhuset åt vänster Rallykorven:Du kommer få en varning om du håller på sådär hela tiden.Men om du inte bryr dig så skyll dig själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag har ju besegrat pappan redan ... Jag ska prova leta efter pojken nu men var kan han vara då ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Ni behöver inte bry er nå mer !!! Har fått surf nu ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg