Guggo Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Xadianska Partiet ? är det ditt hemmabygge..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 typ... mina åsikter är de som står i min gamla det ni stör er på... men nessen låste den GRRRRRRR!!!!!!! >:O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 jaså det var väll bra, då slipper vi dina fåniga "jag är bäst alla andra suger åsikter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 vadå fåniga <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 vadå "vadå fåniga" jag tycker dina åsikter är fåniga..... nåt svårt med det? (alla är det inte men dom flesta ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Xade, det går rykten om att du är Social demokrat. men det vet väl du förståss ingenting om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 är Xade sosse!? hahahahahaaaaa bonk (ljudet nät mitt ihjäl skrattade huve slår i tangetbordet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 det må vara blaska, så som pepsi max, men mat vet aldrig med underhuggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Capone, lever du för något annat än att vara inne på fuska och klga på din halvbror?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 troligtvis inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 troligtvis inte :P OK nu klagar jag väl lite väl mycket men guggo, lever du för något annat än att hålla med capone, gnälla på Xade och smygspamma?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Reinfeldt äger. Han är samhällets blivande ledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.