Shadowbeing Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 han snackade ju om ett berg! Nej, men det var samma sak som när man åker igenom marken.. Det är nåt fel i det.. fast jag såg när Wai Lin sprang "högt" uppe i berget... Alltså på bergsväggen...Där sprang hon med huvudet åt berget...
Lander Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 han snackade ju om ett berg! Om jag tänker efter så har det hänt för mig med Wai lin sprang rakt in med huvudet i berget det var konstigt jag tor hon var höt uppe med. För spelade jag jätteofta det är därför det hänt så mycket underliga saker för mig.
Shadowbeing Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 han snackade ju om ett berg! hehe okej.... Men jag fick en lätt poäng där iallafall... Fast det är vanligt att dem gör så där... Fast dock inte uppe i berget sådär...
Skinnpytte Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 (redigerat) Men dom brukar obootarna gå in i berget längst nere Det ser jag nästan alltid Redigerat 24 Maj 2005 av Trollungen
Shadowbeing Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Skrivet 25 Maj 2005 Jo, jag har ofta sätt på banan ubåtsbunker att nån boots springer in med huvudet först bakom trappan... Sånt händer alltid... Fast det är som mest vanligast att sånt händer på kabinbanan..
Skinnpytte Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Skrivet 28 Maj 2005 Jo, jag har ofta sätt på banan ubåtsbunker att nån boots springer in med huvudet först bakom trappan... Sånt händer alltid... Fast det är som mest vanligast att sånt händer på kabinbanan.. Det brukar jag också seIbland har jag sett 2 springa in samtidigt på Kabinbarnan typ i nåt berg
Shadowbeing Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Skrivet 28 Maj 2005 Jo, jag har ofta sätt på banan ubåtsbunker att nån boots springer in med huvudet först bakom trappan... Sånt händer alltid... Fast det är som mest vanligast att sånt händer på kabinbanan.. Okej... Vad heter det namnet som ni använder? Mitt heter Agent Jonte.....
Rekommendera inlägg