↗ till inläggetJa, precis.. Fast när jag var under marken så var det naturligtvis sprängmedel vi körde med.... :angry: .. Så jag dog bara sådär efter 3 sekunder...Min kompis har oxå hamnat under marken! Han kom upp genom att använda enter-hake, men det värsta var att han kunde sjuta mej, men jag kunde inte sjuta han
Nightfire
↗ till inläggetVar det hampus som fasnade lrMin kompis har oxå hamnat under marken! Han kom upp genom att använda enter-hake, men det värsta var att han kunde sjuta mej, men jag kunde inte sjuta han
Ja, det var han
Ja tror min bror ramla ner under marken en gång
Aja, måste vara nåt fel i spelet... Jag sprang ju liksom på bar golv och föll plötsligt igenom..
Jag gjorde en stor explosion så spelet laggade idag, så jag var tvungen och stänga av spelet <_< altt bara stannade
↗ till inläggetOkej... Bara så vidare inte bootsen springer uppe i berget på kabinbanan---heheJag gjorde en stor explosion så spelet laggade idag, så jag var tvungen och stänga av spelet <_< altt bara stannade
Det finns inget berg man kan springa upp i, på kabinbanan
Jo små kullar finns det ju
han snackade ju om ett berg!
↗ till inläggetNej, men det var samma sak som när man åker igenom marken.. Det är nåt fel i det.. fast jag såg när Wai Lin sprang "högt" uppe i berget... Alltså på bergsväggen...Där sprang hon med huvudet åt berget...han snackade ju om ett berg!
↗ till inläggetOm jag tänker efter så har det hänt för mig med Wai lin sprang rakt in med huvudet i berget det var konstigt jag tor hon var höt uppe med. För spelade jag jätteofta det är därför det hänt så mycket underliga saker för mig.han snackade ju om ett berg!
↗ till inläggethehe okej.... Men jag fick en lätt poäng där iallafall... Fast det är vanligt att dem gör så där... Fast dock inte uppe i berget sådär...han snackade ju om ett berg!
Men dom brukar obootarna gå in i berget längst nere
Det ser jag nästan alltid
Jo, jag har ofta sätt på banan ubåtsbunker att nån boots springer in med huvudet först bakom trappan... Sånt händer alltid... Fast det är som mest vanligast att sånt händer på kabinbanan..
↗ till inläggetDet brukar jag också seJo, jag har ofta sätt på banan ubåtsbunker att nån boots springer in med huvudet först bakom trappan... Sånt händer alltid... Fast det är som mest vanligast att sånt händer på kabinbanan..
Ibland har jag sett 2 springa in samtidigt på Kabinbarnan typ i nåt berg
↗ till inläggetOkej... Vad heter det namnet som ni använder? Mitt heter Agent Jonte.....Jo, jag har ofta sätt på banan ubåtsbunker att nån boots springer in med huvudet först bakom trappan... Sånt händer alltid... Fast det är som mest vanligast att sånt händer på kabinbanan..