↗ till inläggettss.. Bra fråga det... Bara datorerna som använder dem.. Rena självmordsdramat...Okej, inga som är intresserade av buntladdningarna då? Eller laserminorna?
Nightfire
Om man kör kabin-banan, kan man hoppa in i en kabin och sätta ut en bunt. Det är kul
↗ till inläggetJa, typ så att den sprängs vid nästa station där nån ska gå på.... Det hade varit kul om man lyckades få in en granat i kabinen.-.. heheOm man kör kabin-banan, kan man hoppa in i en kabin och sätta ut en bunt. Det är kul
↗ till inläggetJag menade såna där Bomber man Detonerar och sen detonerade vi dom och vi hade också LasserminorI en barna Kabin barnan la jag och min bror ut Bomber man Detonerar skit många såna sen lasser minor, sen sprängde vi allt. Spelet hackade då
Smällen var skit stor
Dom heter avstånds-minor
Mina favorit granater är Avstånd minor, Buntladdning och Laserminor. Det som är bra med laserminor är om man har 5 st kan man täppa för en ingång så när någon annan karaktär går in där så dör dom. :P Någon annan som brukar göra så?
Jag försöker göra så, men En gubbe bara kollar på min del av skärmen så mkt att det är omöjligt att göra så....
Om du möter botar är det hur enkelt som helst ;)
Dom kan inte kolla på din skärm
så brukar jag också göra 0033 men såna laser minor finns också på agent under fire
↗ till inläggetDet är roligare att möta sina kompisarOm du möter botar är det hur enkelt som helst ;)
Dom kan inte kolla på din skärm
ne det är roligast att möt bootar för dom är så duma
Brukar sätta en typ en Väska som skjuter om den ser nån vid en av gångarna vid Kabin barnans hus
Då dör typ alla
Ja, men En gubbe spelar exakt som en boot, så det gör inget
Nja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen..
↗ till inläggetBond med rymddräkten är svårast tycker jagNja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen..
Men laser minnor är ovanliga att hitta tycker jag
EDIT: Brukar slänga buntladningar på bootarna så dom fastnar på dom sen springer jag iväg
↗ till inläggetHmm... Kan man slänga Laserminor så dem fastnar på bootsen också eller?Nja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen..
↗ till inläggetTror det fast jag är inte säker om det gick slänga buntladdningar så dom fastanrNja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen..
Men jag har för mig att nåt gick slänga soch att det kan fastna
↗ till inläggethehe, det kan inte kännas bra att vara en bomb.... När man har en buntladdning på sig så tickar ju livet iväg--- Måste vara hemskt...Nja, bootsen är dummare....Dem springer tex in i laserminorna.....fast Bond är en svår Boot tycker jag, iaf med prickskytte-vapen..
Ja, väldigt hämskt lika hemsk som att falla från en skyskrapa på högsta våningen då tickar ju livet också iväg.
hehe... Spelade med min kompis för ett tag sedan... Då hamnade han under banan på kabinbanan.--- alltså under marken---Det gjorde jag också på en bana--- Det måste vara någon slags bugg eller nåt..
Min kompis har oxå hamnat under marken! Han kom upp genom att använda enter-hake, men det värsta var att han kunde sjuta mej, men jag kunde inte sjuta han