Hoppa till innehåll

Spam


Gäst Moonwall
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men får man en "semester" så fort man får en varning?

tycker att ni borde omprioritera lite, spammar man så ge en varning men om de spammar igen så ge en till, kan de ändå inte sköta sig så ge en fjärde...

 

många regelbrott (inte alla) borde straffas mildare än spam tycker jag.

 

Tack för ett levande exempel på en form av spam...

Jag tycker att systemet som vi har nu fungerar finfint.

Men RSX RSX... du har väl inte varit medlemm så värst länge?

Inte för att jag varit med sen fuskarna eller nåt, men så länge jag varit med så har det förekommit hyfsat mycket spam.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har varit med sedan fuskarna och visst har det ökat... fast inte så mycket men en del. men var glada att dethär forumet överhuvudtaget har VETTIGA moderatorer. i ett annat forum jag vet (IDG eForum) modererar de knappt alls. jag anmälde flera orimliga inlägg utan att någon tog bort dem! de moddsen kan dra åt...f u s k a . n u, det gör inget!

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag blev medlem här var det inte mycket spam alls. nu är det skitmycket spam.

jag tycker att forum.fuska.se ska ha strängare regler. t.ex när man gjort 5 onödiga ämnen får man en varning.

 

ÖÖÖÖÖÖH om man jämför med mig är det där rena paradiset... jag får f*n en varning för minsta lilla regelbrott och även för icke regelbrott -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag blev medlem här var det inte mycket spam alls. nu är det skitmycket spam.

jag tycker att forum.fuska.se ska ha strängare regler. t.ex när man gjort 5 onödiga ämnen får man en varning.

 

det skulle inte gå att hålla reda på! tänk om all mods skulle hålla ordning på hur många onödiga inlägg 10 000 medlemmar gjort!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Det var många! :blink:

Jag tror att dom aldrig kan hålla reda på dom alla.Då behöver dom ju minst 10 000 moderatorer för att kunna hålla reda på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Moonwall

men får man en "semester" så fort man får en varning?

tycker att ni borde omprioritera lite, spammar man så ge en varning men om de spammar igen så ge en till, kan de ändå inte sköta sig så ge en fjärde...

 

många regelbrott (inte alla) borde straffas mildare än spam tycker jag.

 

jamen det e det att från när jag började var nästan inget me det har ökat rejält på ungefär ett år.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går visst att låsa spaminlägg bara några minuter efter dom har skrivits, istället för att antingen skita i dom eller låsa en hel dag försent då hela tråden är nerspammad

 

de e bara att ha aktiva mods som skjöter sig som gäller

 

 

nu är de bara två mods utav sju möjliga som sköter sig, de e en ganska dålig siffra tycker jag o.O

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaa och jag blir så arg på dem!!! det är det som är riktig grov spam! bra av #21 att ge honom två varningar och tre till om han fortsätter. men han kommer nog inte tebax efter semestern. som tur är. vill de spamma så kan de dra till f u s k a . n u !

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...