Hoppa till innehåll

The Elder Skrolls Lll: Morrowind

Rekommendera inlägg

Gäst los_santos
Skrivet

ja det finns ju en stad som heter mournhold nånstans. Jag bara undrar om nån vet var den e? :(

Skrivet

Du har köpt expansion annars existerar inte Mourhold.. jag pratade med någon som teleporterade mig det.. kommer inte ihåg var.

Jag hittade faktiskt inte Mourhold efter att jag blivit förklarad gud i spelet.

Gäst los_santos
Skrivet (redigerat)

jag har hittat det nu och man skulle prata med en tjej i edenheart :D

Redigerat av los_santos
Skrivet (redigerat)

En (vad jag vet) fullständig guide till dom som inte klarat det än (eftersom du inte gav världens mest detaljerade beskrivning).

1. Gå och lägg dig i nån säng

2. Vakna upp av ett oljud

3. Bli attackerad av en lönnmördare

4. Prata med en valfri vakt var och när som helst och pressa honom på information om "Tha Dark Brotherhood"

5. Prata med en man med ett stiligt fullt set adamantium-rustning vid namn Apelles Matius (han är en Imperial, vill jag minnas), han finns i Ebonheart

6. Gå och prata med en Breton-tjej som jag glömt namnet på, men "Matius" bör ha berättat det för dig, inklusive var hon kan hittas

7. Be "tjejen" att teleportera dig till Mournhold

8. Nu är du där, ta dig lite tid i den kungliga staden, finns mycket att göra (uppdrag, Museum of artefacts, förräderier, oväntat slut. n husdjursförsäljare och mycket annat!

Redigerat av Snake

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...