Gäst los_santos Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 ja det finns ju en stad som heter mournhold nånstans. Jag bara undrar om nån vet var den e? :( Citera
Kraver Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Skrivet 10 Maj 2005 För att komma dit måste man göra uppdrag. Dem är sk*t jobbiga. Citera
Voice_of_god Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Skrivet 11 Maj 2005 Du har köpt expansion annars existerar inte Mourhold.. jag pratade med någon som teleporterade mig det.. kommer inte ihåg var. Jag hittade faktiskt inte Mourhold efter att jag blivit förklarad gud i spelet. Citera
Gäst los_santos Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) jag har hittat det nu och man skulle prata med en tjej i edenheart :D Redigerat 11 Maj 2005 av los_santos Citera
Snake Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) En (vad jag vet) fullständig guide till dom som inte klarat det än (eftersom du inte gav världens mest detaljerade beskrivning). 1. Gå och lägg dig i nån säng 2. Vakna upp av ett oljud 3. Bli attackerad av en lönnmördare 4. Prata med en valfri vakt var och när som helst och pressa honom på information om "Tha Dark Brotherhood" 5. Prata med en man med ett stiligt fullt set adamantium-rustning vid namn Apelles Matius (han är en Imperial, vill jag minnas), han finns i Ebonheart 6. Gå och prata med en Breton-tjej som jag glömt namnet på, men "Matius" bör ha berättat det för dig, inklusive var hon kan hittas 7. Be "tjejen" att teleportera dig till Mournhold 8. Nu är du där, ta dig lite tid i den kungliga staden, finns mycket att göra (uppdrag, Museum of artefacts, förräderier, oväntat slut. n husdjursförsäljare och mycket annat! Redigerat 11 Maj 2005 av Snake Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.