Tjo, är ni piercade nånstans? Jag är i ögonbrynet, ni da? :)
Är Ni?
nej jag är inte piercad nånstans, men skulle vilja ha en ring i örat
Hehe, jah har haft ring i örat, men tog bort det :P gillar bättre i ögonbrynet ;D
Nej, jag vill inte se ut som en vandrande stålfabrik. sen kan man ju få infektioner och sådant + att det är inte snyggt (enligt mig).
vet inte vad man ska tycka... på vissa är det snyggt och på andra inte.
nej är inte pericad, och tänker inte bli det häller, percing i naveln kan vara snyggt på tjejer, men det är lika snyggt utan ;)
Har ingen piercing, kommer förmodligen aldrig att skaffa hellerTycker inte att piercing är särkskillt snyggt, specielt inte på killar. Dock kan de va rätt sött me piercing i naveln på tjejer. Men sött utan osså ;)
↗ till inläggethåller med dej :gitarr:nej är inte pericad, och tänker inte bli det häller, percing i naveln kan vara snyggt på tjejer, men det är lika snyggt utan ;)
jag har en i läppen. Fixar en i näsan snart också.
men det är bara punkare som piercar :P
kanske skulle fixa en i båda bröstvårtorna med ett snöre ner till nötpåsen där man fäster ännu en piercing :wacko:
nej, de har jag inte. kommer lyckligtvis att aldrig gå och slösa pengar på de heller o.O
menar du nötpåsen bokstavligt eller ja lite så där man säger ett ord men menar ett annat? :P
Nästan,min pappa har percing i öronen.Passar på honom dock ;)
Själv är jag nörd,men jag har inte glasögon eller stora tänder.
Många tjejer tycker jag e söt.Jag passar då inte i percing.
Själv har jag en i näsborren,där det sitter en kedja i ringen,som går upp till andra örat....Damp nej,jag har ej,för de e gay
Så du påstår att Dannie, zourcE och FisharMarios pappa är gays? Hrm, dumt påstående.
Jag har själv inget, men det passar som sagt på vissa och inte andra.
Själv har jag ingen piercing tycker inte att det passar på barn 10-14 om man ska ha piercing ska man ha det när man blir lite äldre då är det som mer moget enligt mig dock!! :)
Ett hål i vadera öron, naturligtvis.
Skulle vilja töja hålen dock. Mina är skitsmå. 0,4 mm om jag minns rätt, det är ju ingenting.
Skulle gärna vilja skaffa en någon annanstans, vet dock inte vart... Får inte ännu, men när jag flyttar hemifrån ska jag nog göra det.
Tjejer ska ha i båda öron snibbarna
Killar ska ha i bara en öron snibb.
Jag tycker att det kan vara ganska primitivt, ta nu inte illa upp.
Man kan få infektioner, det är väldigt fult etc. Om man har pojkvänn/flickvänn vill man inte kyssa nån som har i munnen o så..Inte skärskilt trevligt..
Tjejer ska ha i båda öron snibbarna
Killar ska ha i bara en öron snibb.
Vem har sagt det? Folk säger att man blir bög för det, men det stämmer inte tycker jag! Yttrandefrihet, det är ordet, men att påstå att folk är homosexuella p.g.a. smycken, det är trams. Det kan ju också räknas som Hets Mot Folkgrupp, men det måste det inte göra..