mickee Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 man ska göra nåt men jag vet inte vad någon som vet ?
Nogger Mint Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 vilken är who´ho banan? Om du säger vad den heter kanske jag kan hjälpa dig...
mickee Skrivet 9 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2005 vilken är who´ho banan? Om du säger vad den heter kanske jag kan hjälpa dig... banan heter BLAST AWAY THE WALL :D
FireFly Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Skrivet 9 Maj 2005 (redigerat) Det är Whomps Fprtress du menar med wo´ho, stämmer det? På stjärnan Blast Away the Wall ska du hoppa ner i kanonen och sikta mot en bit av väggen där vid en stock som snurrar och ett red coin, vet du var jag menar? Tror det var en Mario-mössa där också... Sikta mot den delen av stenväggen som sticker ut, eller lite högre (bara lite) så du skjuter dig själv på väggen. Väggen går sönder och det är en stjärna där! Ta stjärnan och go for the next star! :) Edit: var snäll skriv inte hela meningar eller fler än ett ord i CAPS i rad... ;) Redigerat 9 Maj 2005 av FireFly
Rekommendera inlägg