Gäst ymphinorx Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Ja, det är kämpigt med småbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Varför börja tänka på hur många barn ni ska skaffa redan nu <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Ja, det är kämpigt med småbarn. jo men tänk vad mycket kul man får ut av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Varför börja tänka på hur många barn ni ska skaffa redan nu <_< För att det kan vara bra att planera sin framtid.Varför skulle vi inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jag ska resa jorden runt först och sen ska jag kanske adoptera ett eller två barn (det bor redan nu 500 gånger mer människor på jorden än vad den är till för). På det sättet bidrar jag inte till överbefolkning och ändå får jag sköta om ett/två barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 hade du viljat lämna ditt barn till en främling? det hade inte jag Tja, möjligtvis om barnet är som min brorsa är nu... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Jag ska resa jorden runt först och sen ska jag kanske adoptera ett eller två barn (det bor redan nu 500 gånger mer människor på jorden än vad den är till för). På det sättet bidrar jag inte till överbefolkning och ändå får jag sköta om ett/två barn. eh... varför skulle man adoptera? skulle inte ens tänka på det. ska man ha barn ska det vara ens egna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jag ska resa jorden runt först och sen ska jag kanske adoptera ett eller två barn (det bor redan nu 500 gånger mer människor på jorden än vad den är till för). På det sättet bidrar jag inte till överbefolkning och ändå får jag sköta om ett/två barn. Men om man är Impotent är det kanske inte så lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bajen_jmp Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Vad menar du med rubriken. Är din pappa ledig eller syftar du på att min pappa är ledig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Jag tycker att pappa ledigheten e bra. min kusin e pappa ledig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.