miniman Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 var finns ett program där man kan rita manga/anime skulle uppskata svar snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Fattar inte riktigt vad du menar... Paint kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Fattar inte riktigt vad du menar... Paint kanske? typ men det ska va mer likt at man ska ha letare att teckna anime i dett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Photshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Photshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 DET HAR JAG MEN NÄ ETT ANNAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Nähä... Jag tror iaf inte att det fins något program som är inriktad till magna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Nähä... Jag tror iaf inte att det fins något program som är inriktad till magna... K Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.