Nintendo Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 vissas avatars har en text som är typ röd ner sjunken allt grymma och gör man dom på word eller ? inte Användarnamnet en text i sin avarar.... :mrgreen: Citera
Thunder Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Vissa gör dom på fhotoshop och andra i paint Citera
Nintendo Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2004 men photoshop kostar väll pengar...? Citera
MahL Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 men photoshop kostar väll pengar...? nej du kan ladda hem det gratis Citera
Nintendo Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2004 men photoshop kostar väll pengar...? nej du kan ladda hem det gratis Kan man ladda ner det gratis min kompis sa att det går bara köpa det för pengar då sa han att jag moste betala 12000kr.... men om man kan ladda ner det isåfall vilken hemsida? :| bloko gorde du din text i photoshop? Citera
Gäst Gollum Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 sök på photoshop på www. downloads .com Citera
Nintendo Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2004 men om man söker på photoshop på www.download.com så kommer det up photoshop 7.0 free to try 609$to buy....?? vadå free to try bara instalera eller? får man ha det i en vecka bara eller??? Citera
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 men photoshop kostar väll pengar...? www.download.com sök sen efter photoshop. Sen laddar du ner Adobe Photoshop 7.0... sen e det klaer!! Citera
Nintendo Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Läs:men om man söker på photoshop på www.download.com så kommer det up photoshop 7.0 free to try 609$to buy....?? vadå free to try bara instalera eller? får man ha det i en vecka bara eller??? det finns ingen som man kan ladda ner som är som photoshop 7.0 eller nått sånt allt som är gratis när man söker på photoshop är bara uppdateringar och annat inget photoshop program bara uppdateringar och annat :cry: eller kan någon ett annat bra program??? :| för jag vill ha en cool avatar min är inte så cool tycker jag.... ;) Citera
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 men om man söker på photoshop på www.download.com så kommer det up photoshop 7.0 free to try 609$to buy....?? vadå free to try bara instalera eller? får man ha det i en vecka bara eller??? Neeej, hela tiden det e typ som kazaa eller nåt! Det står free to try fast man har det hur länge man vill! Citera
Nintendo Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2004 det tar typ 44min att ladda ner det Jag orkar inte vänta men får man hela photoshop? för jag vill inte ladda ner det i onödan Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.