Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet
men photoshop kostar väll pengar...?

nej du kan ladda hem det gratis

Kan man ladda ner det gratis min kompis sa att det går bara köpa det för pengar då sa han att jag moste betala 12000kr....

men om man kan ladda ner det isåfall vilken hemsida? :|

bloko gorde du din text i photoshop?

Skrivet

men om man söker på photoshop på www.download.com så kommer det up photoshop 7.0 free to try 609$to buy....?? vadå free to try bara instalera eller? får man ha det i en vecka bara eller???

Skrivet

Läs:men om man söker på photoshop på www.download.com så kommer det up photoshop 7.0 free to try 609$to buy....?? vadå free to try bara instalera eller? får man ha det i en vecka bara eller???

det finns ingen som man kan ladda ner som är som photoshop 7.0 eller nått sånt allt som är gratis när man söker på photoshop är bara uppdateringar och annat inget photoshop program bara uppdateringar och annat :cry:

eller kan någon ett annat bra program??? :|

för jag vill ha en cool avatar min är inte så cool tycker jag.... ;)

Skrivet
men om man söker på photoshop på www.download.com så kommer det up photoshop 7.0 free to try 609$to buy....?? vadå free to try bara instalera eller? får man ha det i en vecka bara eller???

Neeej, hela tiden det e typ som kazaa eller nåt! Det står free to try fast man har det hur länge man vill!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...