Mikael Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 När jag laddat äntligen laddat ner Photoshop 7.0 kom det upp en liten ruta med ett kryss i, och allting försvann :( Citera
Nintendo Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2004 VAAA??!?!?!! :shock: men.........ska jag ladda ner det iallafall eller? :? Citera
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 gör de du vet jag var du ska lada ner det var så för mig me men nu är det fixat fast ja´ghar bara 30 dagar på mitt Citera
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 VAAA??!?!?!! :shock: men.........ska jag ladda ner det iallafall eller? :? Hände inte för mig! :lol: Citera
Nintendo Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2004 men jag menar asså t.ex om man kollar på bloko's avatar....så ser ni den dära texten bloko jag menar hur gör man en sån text som bloko har gör man en sån text i photoshop7.0 eller? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.