megaman_x95 Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 (redigerat) jag fattar inte hur man gör med snow flower man köper av luffarn första blom festivalen och var planterar man bönan man får av lufaren mot en ko Redigerat 10 Maj 2005 av megaman_x95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Okay.. Jag vet faktiskt inte sorry, Snowflower är väl en av de många saker man ger till den tjejen i spelet man gifter sig med. Jag kommer ihåg att jag startade en Harvest Moon tråd när fuska sidan startade.. inte många svarade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Snowflower ska du plantera på bergstoppen (summit) den första dagen på vintern så får du en power fruit sen. Bönan planterar du också på bergstoppen, och snart (kan ta några dagar) växer det upp en stor bönstjälk. Klättra uppför den så får du en gyllene höna (Golden Chicken) som du säljer för 10 000 G. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megaman_x95 Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 spelar det nån roll var man platerar den för det kommer ju bara en massa stjärnor :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Vad jag vet spelar det ingen roll. Det var ett tag sen jag spelade Harvest Moon, och enligt vad jag minns så spelade det ingen större roll. Däremot har jag för mig att jag planterade vid den där stenliknande grejen i marken, alldeles intill toppen av berget. Tror att det fanns nån spricka i marken som ser ut som en sten, eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megaman_x95 Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 ok,men hur gör man för att få ett barn.får man bara det i slutet eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Barnet får du beroende på hur glad din fru är. Jag lyckades få ett barn redan på vintern första året en gång. Din fru kan få barn om hon är tillräckligt glad. Snacka med henne varje dag så säger hon kanske något som en ledtråd om att hon är med barn. Sen börjar hon prata om barnet, frågar om du hittat på ett namn än osv. Sen en vacker dag så föder hon. För att göra henne glad, så ge henne en present (gärna två) varje dag, prata med henne och se till att vara hemma innan klockan 6. Det brukar dröja drygt en tjugo-trettio dagar tills hon blir gravid om man gör allt det för henne. Allt som allt kan du få 2 barn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg