Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 När jag skickade ett medelande kom det upp... Du kommer inte få några poäng inom 1 timme stog det... typ... Jag spammade inte jag tröck på Stopp övanför adress fältet efter jag hade klickat på Skicka men "Du har fått 2 poäng för det här medelandet" hade inte kommit fram för att jag skulle ändra en grej sen tröck jag på skicka igen sen blev det dubbelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag får också så ibland och det är för att man inte ska kunna spamma tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vadå spamma jag spammade inte min data hackade bara upp sig så det blev dubbel meddelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja men det vet ju inte dom ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man får inte göra så många inläg på en tmme tror jag typ om man gör 10 eller något inom en timme så komer den rytan fram tror jag :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nope finns inte en sån gräns går å ladda ner hundraprocetiga program som man kan ha på sin sida (om man har en) så liknar de upp till 100 procent detta forumet ja har en sån sida å då är man själv admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.