o'reily Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) det här är det bästa gratis MMORPG spelet jag har kört.. du har inte spelat många rollspel... Lineage2 (finns många gratis servrar o spela på) World of warcraft Guildwars Star wars galaxies Sacred e inte dom spelen lite bättre ? Redigerat 7 Juli 2005 av o'reily Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 är knights online typ some Runescape? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 det här är det bästa gratis MMORPG spelet jag har kört.. du har inte spelat många rollspel... Lineage2 (finns många gratis servrar o spela på) World of warcraft Guildwars Star wars galaxies Sacred e inte dom spelen lite bättre ? <{POST_SNAPBACK}> Dom fem du nämnde är inte gratis. Om du kollar extra så skrev han "det bästa gratis MMORPG spelet". :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 knight online äger ut runescape!!!! runescape har så skitig grafik!!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 (redigerat) lineage2 e gratis... är bara att gå in på en sida o ladda ner detl.. <_< kommer inte ihåg sidan men har kvar spelet :) Redigerat 8 Juli 2005 av o'reily Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 (redigerat) ifall knights online har bättre grafik än runescape... vad är då minikraven? Redigerat 10 Juli 2005 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 (redigerat) Jag tycker att det är dåligt.... Jag tröttnade på det efter typ 1 timme Och det är inte som wow , wow har en mycket mycket större värld och bättre grafik och månadskostnad :) !! Och så är det förstås lite fler (seriösa) spelare Mycket bättre grafik i WoW? Knappast den e typ sämre jag har sett screenshots och man spyr nästan av grafiken i WoW.Och e det bra med månadskostnad? Enligt mig suger det att du ska spendera $11.50 i månaden (för det e vad det kostar) få se nu $11.50 i månaden det blir ungefär 75-100kr i månaden och för de pengarna skulle du kunna om du väntade i fem månader kunna köpa ett nyutsläppt spel för 500 spänn eller ännu bättre vänta i drygt ett år och du har en nitendo ds men det bästa av allt om du skulle vänta i fem år så har du råd med en sprillans ny dell dator (dom kanske kostar mer om fem år men) Nu sammanfattar vi detta du köper WoW får du en svindyr månads kostnad asdåligt grafik och seriösa spelare Men om du köper Guildwars får du asbra Grafik, ingen månadskostnad, tillgång till det bästa onlinespel världen skådat (Guild wars) och ännumer seriösa spelare eftersom att i Gw måste tom namnen vara seriösa och seriösa rpg spelare ver att det inte är värt att spendera 100 spänn i månaden på ett spel. Altså enligt mig måste det vara bäst att köpa guildwars Redigerat 25 September 2005 av Dark real Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Jag tycker att det är dåligt.... Jag tröttnade på det efter typ 1 timme Och det är inte som wow , wow har en mycket mycket större värld och bättre grafik och månadskostnad :) !! Och så är det förstås lite fler (seriösa) spelare guildwars suger pung WoW äger sönder det eftersom det e "dålig grafik" är la för att du har en skit dator du sitter la där med en gammal compaq SKIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 errr, Lidmer Guild Wars har mycket bättre grafik än wow! Snälla skriv bara om saker du vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 errr, Lidmer Guild Wars har mycket bättre grafik än wow! Snälla skriv bara om saker du vet! du jar har bådda spelen och wow har myckete bättre grafik men du har la heller ignen bra dator o vet va grafik är -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 errr, Lidmer Guild Wars har mycket bättre grafik än wow! Snälla skriv bara om saker du vet! Bättre grafik i WoW ok du tror det. Då har jag en fråga till dig: Behöver du glasögon??? För det verkar som det och jag har bevis kolla på dessa bilder WoW: http://forums.worldofwarcraft.com/screensh...Index=382&Set=0 GW: http://www.guildwars.com/gallery/gwscreenshots/gw081.html Nu får du själv avgöra vad som har bäst grafik (Men jag kan inte hjälpa dig för att du behöver glasögon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 jo de e så att jag har glasögon men håller inte du käft sak jag se till att din dator går åt h*lvete så kaxa inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.