Gäst Skellington Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 det är väll en smaksak vilken som har bäst grafik. WOW har en mer tecknad stil än Guild Wars, men Guild Wars ser mer verkligt ut, om ni förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 hmmm konstigt wow är mer på fantasy än GW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abbe555 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 jo men då är lineage2 klart bättre gratis spel..:P vad heter lineage2 hemsida?????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
S_ikers Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 jag udrar hurm an kommer in på knighet online det står att man ska logga en vis tidpunkt :medieval: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gennesh Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 (redigerat) jag har en warrior lvl 32 :cool: i server cypher2. han heter gennesh Redigerat 14 Januari 2006 av gennesh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Tänkte höra om någon nisse spelar det gratis MMORPG spelet Knight Online? :) Själv så gillar jag spelet skrapt men deras servrar är lite knasiga ibland och så är det ganska många buggar i spelet. Jag har en Mage i level 19, Warrior i level 21 och en Rouge i level 23 på Beramus serverna. jag har det men datorn låser sej jämt när jag spelar det så jag spelar inte det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.