Snake Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) Här är ett fantastiskt välgjort spel som jag hittade för ganska längesen, men inte har postat förän nu. Det heter, som man kan gissa, Somerset 11. Det är otecknat, ganska svårt och kusligt, så en varning utdelas till sånna som är lättskrämda. Här är länken. Det är uppdelat i ett antal "uppdrag" som man får välja på sidan jag länkade till. Själv har jag klarat allihop, dock inte tagit kort på alla ledtrådarna. Redigerat 12 Maj 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) ligger på första, msåte typ hitta ett lock te grejen man stoppar chippet o grejerna i.. i hans rum på jobbet. (1an) var hittar man det? Redigerat 12 Maj 2005 av 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) En varning: Man måste vara beredd på nåt när man tittar i teleskopet i The Dancing Dog... För resten, det är relativt lätt att hitta alla delarna av den ofärdiga "PDA" (Personal Data Analyzer, antagligen) på det första uppdraget. Leta bland annat bakom ett foto på en vägg och i nåt skåp i professorns rum. Redigerat 12 Maj 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Men jag hittar inte locket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jag fattar nada... Är det det där ett spel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ja, det är ett spel, man ska välja ett av uppdragen i cirklarna... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Teleskopet i The Dancing Dog var läskit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Kolla själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acrius Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag har lätt för att bli skrämd så PS skriv ett pm till mig om dessa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Tänk att jag glömde nämna nåt så viktigt: klicka på saker som pekaren blir konstig när du håller på för att ta kort, eftersom dessa är ledtrådar. Eftersom spelet går ut på att lösa paranormala händelser så måste man självklart samla ledtrådar för att hitta lösningen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Vilket uppdrag var roligast då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.