Hoppa till innehåll

11 Somerset


Snake
 Dela

Rekommendera inlägg

Här är ett fantastiskt välgjort spel som jag hittade för ganska längesen, men inte har postat förän nu.

Det heter, som man kan gissa, Somerset 11.

Det är otecknat, ganska svårt och kusligt, så en varning utdelas till sånna som är lättskrämda.

Här är länken.

Det är uppdelat i ett antal "uppdrag" som man får välja på sidan jag länkade till.

Själv har jag klarat allihop, dock inte tagit kort på alla ledtrådarna.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 1337

ligger på första, msåte typ hitta ett lock te grejen man stoppar chippet o grejerna i..

i hans rum på jobbet. (1an)

var hittar man det?

Redigerat av 1337
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

En varning: Man måste vara beredd på nåt när man tittar i teleskopet i The Dancing Dog...

För resten, det är relativt lätt att hitta alla delarna av den ofärdiga "PDA" (Personal Data Analyzer, antagligen) på det första uppdraget.

Leta bland annat bakom ett foto på en vägg och i nåt skåp i professorns rum.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk att jag glömde nämna nåt så viktigt: klicka på saker som pekaren blir konstig när du håller på för att ta kort, eftersom dessa är ledtrådar.

Eftersom spelet går ut på att lösa paranormala händelser så måste man självklart samla ledtrådar för att hitta lösningen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...