Hoppa till innehåll

11 Somerset


Snake

Rekommendera inlägg

På läskighetsfronten så vinner The Dancing Dog, men ganska nära kommer The Dealy Skull... förld av Breakdown eller Spirits of the Manor.

Men mest underhållande måste ha varitdet första, det biologiska chippet man sätter in i PDA är ju gulligt :P

Eller så skulle den mest underhållande kunna vara Death in the Lake... minns att det var kul att åka båt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det första uppdraget går ut på att hitta bitarav PDA:n eftersom dess upfinnare dött av okänd anledning, men han hann spela in nåt åt dig på bandet du ser på i början ;)

Jag minns nästan ingenting, har bara för mig att en av delarna av PDA (ja, den delen är det biologiska chippet jag pratade om =P ) finns bakom ett av fotografierna på nån vägg i rummet man börjar i.

Var kreativ och leta på lite alla möjliga ställen och använd föremål du hittar på olika saker.

Även om det känns ologiskt att använda en ficklampa på ett provrör eller nåt sånt så ska du testa allt.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 7 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...