Snake Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 På läskighetsfronten så vinner The Dancing Dog, men ganska nära kommer The Dealy Skull... förld av Breakdown eller Spirits of the Manor. Men mest underhållande måste ha varitdet första, det biologiska chippet man sätter in i PDA är ju gulligt :P Eller så skulle den mest underhållande kunna vara Death in the Lake... minns att det var kul att åka båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag fattar inte vad man ska göra på första uppdraget :( kan du inte skriva en liten guide, eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) Det första uppdraget går ut på att hitta bitarav PDA:n eftersom dess upfinnare dött av okänd anledning, men han hann spela in nåt åt dig på bandet du ser på i början ;) Jag minns nästan ingenting, har bara för mig att en av delarna av PDA (ja, den delen är det biologiska chippet jag pratade om =P ) finns bakom ett av fotografierna på nån vägg i rummet man börjar i. Var kreativ och leta på lite alla möjliga ställen och använd föremål du hittar på olika saker. Även om det känns ologiskt att använda en ficklampa på ett provrör eller nåt sånt så ska du testa allt. Redigerat 1 Juni 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Ok, får kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 (redigerat) Hur går det med uppdragen, Quazar? Hur många har du klarat? Redigerat 5 Juni 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 om man klarar alla, blir man me i deras sällskap då.... eller skoh´jar dom bara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 om man klarar alla, blir man me i deras sällskap då.... eller skoh´jar dom bara ? Jag tror dom bara skojar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 hoppas det :P de värkar ju helskumma :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 nej detta spelet är mycket bättre här är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Snälla kan ingen säga vad som finns i teleskopet? Jag vågar inte titta själv :unsure: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.