robinnydestedt Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 titta...såhär är det..Sol Campbell blev skadad inför en landskamp...så tog jag en replacement och tog jag in honom...men d funkar bara inte! d står att ja har inget valt nån men jag har d! SNÄLLA HJÄLP MIG :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 titta...såhär är det..Sol Campbell blev skadad inför en landskamp...så tog jag en replacement och tog jag in honom...men d funkar bara inte! d står att ja har inget valt nån men jag har d! SNÄLLA HJÄLP MIG :( :( :( Vilket spel pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Football manager 2005 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Om du skriver FM här så tror alla att du menar Fuska Mynt bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MateXZ Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 :cool: Fm <3 Forever HAHA ! Du har ju ändå 26 spelare och där måste du ha en till mittback som kan ersätta han, de gör la inget om du har 25 spelare eller? :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.