Voice_of_god Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Charlton Heston borde bli Usas president, i "Bowling for Comlubine" försöker Michael moore att få folket emot honom. bara för att han är ledare i NRA "Nationell Rifle Asociation" men bara för att han inte har något emot rätten för folk att äga vapen betyder det inte att han vill förespråka att mer vapen löser problemet.. Han och alla i NRA vill att man skall lära sig hantera vapen så tidigt i livet så möjligt så att man inte en dag skjuter skallen av någon i fyllan som de flesta som inte kan hantera vapen kan. Bush däremot lätt införa regeln för vanliga civila människor att köpa automat vapen, och där med öka chansen för grobt kriminella att få tag på Uzies och göra livet till "Gta" Charlton Heston Borde bli President. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Med denna politik angående vapen borde han ju bli det. Men å andra sidan så kanske han inte sköter USA bättre än Bush på andra punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Okay De punkter högst ärade Heston står för: * han är för Irak krigen * han är för Afghanistan krigen * han är för rätten att alla skall äga vapen Han var inte emot att ungdomarna som sköt ihjäl sina klasskamrater i columbine, hade rätten att äga de vapen som de tillhöll. ¨ Michael moore får folk att tro att han är typ värsta djävulen eller någonting. Han skulle bli en mycket bättre president än vad Bush är, Bush är olje tokig, och han vann valet mest pågrund av att han tjötade om att han skulle ge frihet till länder som Irak, att han gjorde det för Gud. alla de kristna stollarna röstade på honom. Och att låta Heston ( som var stridspilot i andra världs kriget ) styra landet gällande krigs politiken låter bättre en att låta Bush ( amerikansk fd olje handlare ) göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 nu fattar jag inte riktigt, ör heston en krigs snubbe, då gillar jag han, men ingen, INGEN slår Bush! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 hmm, heston värkar inte vara helt flängveck iallafall..... Xade, snart sparkas Bush ut ur vita huset..... har hört rykten iom att en av usa:s kandidater till president, är svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 nu fattar jag inte riktigt, ör heston en krigs snubbe, då gillar jag han, men ingen, INGEN slår Bush! Bah! bara för att slagits i andra världs kriget mot de äckliga axer maktera.. betyder inte att han är en "krigs snubbe" de är rent av förolämpande.. om du nu inte såvidare gillare honom för att han är världens bästa skådespelare.. Jag har länge väntat på en svart kandidat att ställa upp så att de nedrans kkk kan avskaffas.. condolezza rice är ju toppen som kandidat. "president Heston and vice president Rice" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Tycker du Tyskland och Japan var äckliga? jag tror själv att det kanske vart bättre om de vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 håhåjaja, du o dina små nasiztiska åsikter, tycker du det skulle vara bättre om hela världen hade styrts av nazi svinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 eh.......okej.......normalt......eh......jaha....... Xade, lilla gubben... det trodde jag inte om dig... eller jo förresten det trodde jag... men i alla fall har kakorna inte fått färg än så jag ska bara tvätta lite till.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Guggo hade de vunnit hade vi åtminståne haft pli på folket, kommunismen hade inte funnits och inga utlänningar i landet. homosexualiteten skulle inte accepteras heller. hade vart fett bra land då!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Guggo hade de vunnit hade vi åtminståne haft pli på folket, kommunismen hade inte funnits och inga utlänningar i landet. homosexualiteten skulle inte accepteras heller. hade vart fett bra land då!!!!!!!! Hade Hitler haft makten nu hade din fot inte funnits kvar på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 om nazimen hadde vunnit hade typ 2/3 av jordens befolkning inte funnits idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.