Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 (redigerat) LÅS NU!! Redigerat 30 Januari 2004 av Xray Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag pratar med tjejen som har bublasaur men hon säger bara I take care of injured pokemons. I need a good trainer to take care of bublasaur! Det säger hon typ! hjälp ! Hur får JAG den? Jag har klarat 4 gym!! Jag har för mig att man ska ge nåt till henne eller göra nån sak men jag minns inte riktigt för det var ca 3 år sen jag körde gul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ska man kanske ge henne potion eller nåt sånt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ska man kanske ge henne potion eller nåt sånt??? Jag minns tyvärr inte! Jag kan inte lova något men testa! Annars kan du vänta tills någon annan kanske svara på den här tråden! :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ska man inte bara bli en stark tränare för att få han eller är det squrtel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nej, pikachu måste vara jätteglad, för att man ska kunna få bulbasaur! och man ska ha me sej pikachu, å visa henne pikachu, å om den e tillräckligt glad, får du bulbasaur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Då är ett tips att först hela din Pikachu i Pokemon Centret så att den är fullt i liv och sånt! Sen ger du en massa potion åt den men det står bara att den inte vill ha det men ge den ändå, Till slut blir den jätte glad och då kan du testa att få Bulbasour! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 gå till pokemon f*n club i vermillion där finns det en clefairy pikachu blir kär i. gå sen till bulbasaur så får du den=P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 de enklaste e la att ba träna pikachu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 det e bara o träna so man blir bättre så får man han sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 nej, pikachu måste vara jätteglad, för att man ska kunna få bulbasaur! och man ska ha me sej pikachu, å visa henne pikachu, å om den e tillräckligt glad, får du bulbasaur. Hur glad ska den vara typ ? så att den hoppper och sen viftar med örat? Ditt andra inlägg! Vilken lvl i så fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 han ska ha massa hjärtan o hoppa massa med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg