0014 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag hade inte gett min pikachu nåning men utan att dött med den en enda gång så hade jag klarat Vermlion citys gym innan jag kunde få den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 best of best- ja tror de räcker me att den hoppar upp å ner jättesnabbt. vilken level, de beror på hur mycket tränig din pikachu får. 0014- ja känner en kille som har haft gul sen femman, å han har aldri fått bulbasaur! han gillade inte pikachu, så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Gillar inte heller Pikachu den e jätte dålig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 nja, kanske de, men om man vill ha bulbasaur, så måste man träna pikachu för att få den glad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 har ingen lyssnat på mej? tar timmar att träna pikachu detta går på en halvminut. gå till pokemon f*n club i vermillion där finns det en clefairy pikachu blir kär i. gå sen till bulbasaur så får du den=P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 nej, de går itte, pikachu e ba kär så länge man är i de rummet som clefairy finns i, sen blir den normal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det stäämer bra den suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Men om du tar hand om Pikachu så får du sen Bulbasaur. Om Pikachu är så dålig så får du lägga ner tid att träna den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag fick den, jag gick framför henne och gav Pickachu en Potion sen prata jag med han och sedan med henne SLUT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Pickachu är ju typ alltid glad så de e ju inte så svårt att få bulbasour...eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg