Gäst mizz_zleepy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 jag är fast! jag vet inte hur man ska få av kartan från den solande gubbens rygg!! nån som kan hjälpa mej?? (och jag behöver veta HUR man lagar båten vid danjer....cove?) Citera
Affe Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Är det där ditt riktiga ansikte WOW!, jag menar villken svårighetsgrad har du? Citera
Kekko Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 För att få kart måste du sncka till dig den!! Citera
Gäst mizz_zleepy Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 japp de e mitt riktiga ansikte o ja vet inte vilken svårighetsgrad jag har..............typ den lättaste....?? Citera
Affe Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Ok, du ska th en handduk och blöta den. Snärta sedan han som inte vill att du ska vara medlem. Då springer han iväg. Ta Kokoljan och häll den sedan på han som ligger och solar. Ta sedan kartan! Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 va vad snakar du om vad e det för spel det låter helt konstigt Citera
Affe Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 The Curse Of Money Island snackar vi om. Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 okey e det skoj hehe så det e ett spel n snakar om då hänger jag med syst ansikte asso tjejen Citera
monkeyisland Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 jag har bara Monkey Island: Escape from monkey island 4, men har spelat 1,2 vilken e det vi pratar om? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.