Link93 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Hur får man svärdet Feenklinge.Snälla hjälp mej! :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Fel forum, Fråga i Nintendo 64as Zelda forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Xade: Det är rätt forum, eftersom att Majoras Mask finns till GC... Link: Finns det verkligen ett svärd som heter så? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 jag vet faktiskt inte jag hitade det på den här sidan:www.zelda-planet.gamigo.de/artiktel.php?id=123. OBS!Det är inte nån derekt länk.förlåt om jag stavar fel. :cool: :cool: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clavat Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 jag vet faktiskt inte jag hitade det på den här sidan:www.zelda-planet.gamigo.de/artiktel.php?id=123. OBS!Det är inte nån derekt länk.förlåt om jag stavar fel. :cool: :cool: :medieval: Du menar Great fairy sword. Ja tror att du ska ta alla fairy på 4 slottet! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Ta alla fairys i Stonetower så får man svärdet, det har jag lyckas med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Du ska ta alla fer i alla 4 tempel då får du svärdet när du klarat stone tower templet o går till den stora fen för att den ska bli hel igen :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg