Wiper^ Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Skrivet 14 Maj 2005 Jag har registrerat ett forum på www.egetforum.com men hur lägger man till nya kategorier och ändrar utseende och sånt?! Citera
Skinnpytte Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Skrivet 14 Maj 2005 Vet inte om det är lika som det är på en sida jag hade Men et står uppe i hörnet till vänster Admin CP eller vad du heter Logga in där sen så finns det som ställen till vänster där man kan trycka på saker där nån stans står det New Categori Admin CP= Admin Cotroll panel ps. är inte säker om det är så där du gjorde ditt forum Citera
Wiper^ Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 15 Maj 2005 Jag fick bara välja namn på forumet och och admin namn och lösen när jag skapade det men sen går det inte gör fler inställnignar.... :bah: Citera
incognito Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Skrivet 15 Maj 2005 Men skaffa en egen host och lägg upp forumet där istället. Då kan du göra i princip vad som helst med forumet. När man fixar ett forum på en usel skapa-ditt-eget-forum-gratis-och-få-ett-skitdåligt-forum-som-man-knappt-kan-göra-nånting-med-sidor så börjar man med några fula skins som man inte kan byta ut mot snygga, man kan nästan aldrig lägga till egna hacks, man kan oftast inte lägga till egna smilies, och det är fullt med Googlebanners överallt på forumet. Det är inte bra. Citera
Pikachu86a Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Skrivet 15 Maj 2005 Men då moste man ofta betala runt 200 kr för att få ett bra webbhottel. Det är inte svårt att läga in nya katogorier i forumet. Citera
Rallypacker Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Skrivet 15 Maj 2005 administratorpanelen --> forumadmin --> ändra/lägg till forum/kategorier. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.