snadam Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Vart är Colusseum någon stans...?? Läste att man kunde få cleffea där.. kan man de ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Vart är Colusseum någon stans...?? hmmm... vadå vart är col någon stans? menar du "vad är colusseum för nått?" eller "var kan man köpa det" eller vah? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 om han snackar om poke colosseum så ska han skriva i GC tråden.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 och vad är GC tråden då ?? :P Jag läste bara att man kunde hitta cleffea i nått Colusseum på pokemon Ruby. Läste de på serebii.net kan man få cleffea där eller ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 1.Har du hört talas som ett GameCube forum? 2.Det finns inga colosseumar bara en Pokeliga.Cleffa kan du inte få på Ruby.Jag tror du har läst fel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snadam Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jo jag gjorde de du =D Colusseum var nått sorts pokemon spel .... Kunde fånga den på de och sen byta över till ruby .... =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) Då är det Pokemon colosseum,rigth? :lol: Men då ska detta stå i GAMECUBE FORUMET som du kan se två steg nedanför Gameboy Advance Forumet...<_< Redigerat 18 Maj 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg