Gäst siemens_c65 Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Vad ska man göra på Academy updrag "vjun1". ;) Kan någon förklara för mig? Förresten kommer man att få dubbel laser svärd någon gång under spelet? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Vart på Vjun är du? Den banan är ganska lång Ja, man kan välja om man vill ha två svärd sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Vart på Vjun är du? Den banan är ganska lång Ja, man kan välja om man vill ha två svärd sen Ja, det är lite svårt att förklara. Du kan vell berätta lite endå för mig? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jag orkar inte skriva hela banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jag är vid två broar som leder in till en ganska stor bygnad. Runt bygnaden är det sånt där grönt farligt vatten. Man får springa ganska långt och ett sånt där energi regn håller på också mens man springer dit. Då kan du vell förklara? :( Snälla! Snälla! Snälla! Snälla! Snälla! Det var en cool ava du har. :cool: Hur gör man en sån? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Ok, du kan prova det här: Du ska springa över bron som är längst bort, sen ska du hoppa till vänster. Där finns det stenar som sticker ut, hoppa vidare på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Tack! :gitarr: Om det inte funkar så återkommer jag till dig. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Kan någon moderator stänga det här ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 vet ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Methos Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Vilket Vjun... Är det 2 välden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.