Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hej, kan ni hjälpa mig, jag har ca 250 trofeer i SSBM, men jag vill veta hur många man kan få, alltså EXACT hur många man kan få... jag vill gärna ha svar! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 oj jag har bara 122 men har haft spelet i 2 veckor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det finns 300st trofeer i supersmashbrosmelee... jag har alla 300 trofeer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Det finns 300 troféer plus några special troféer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ok man kan du sluta SÄGA K hela tiden du e den största Jä*la spammare jag vet, det e förbjudet att bara skriva ok!!!!! men hur många special trofeer finns det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 3 styckna skulle jag tro. Men hur får man dessa specialtrofeer?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ska väll hita dom på barnorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jaha... Men är den där Birdo en Specialtrofe´ . Med tanke på att man får en bana om man tar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag tror jag har den får man mushroomkingdom 2 har jag den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag tror jag har den får man mushroomkingdom 2 har jag den Då har du den. Men är den en Specialtrofe´? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg