PCH Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 (redigerat) Jag har typ ljust & brunt färg och jävligt tjockt hår ^_^ Redigerat 2 Juli 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jasså, isåfall vilket av dem får man "kaos hår"? Tjockt eller tunnt hår? ...och hur långt hår man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jasså, isåfall vilket av dem får man "kaos hår"? Tjockt eller tunnt hår? Det beror ju på om man tar hand om håret eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Kan vi sluta snacka om hårsnacket <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Utseende har med hår att göra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Men hallå varför diskuterar vi om hur man får bombnedslag eller inte när man vaknat <_<. Lika bra att diskutera om det i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Kan vi sluta snacka om hårsnacket <_< Vad ska vi snacka om då ? Längden på tånaglarna kanske? Om H&M har finare kläder än KappAhl? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 ja varför inte.... den där byxan på HM för 299 är klart snyggare en de på kappahl :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag köpte en fin grön bulgarisk kortärmad skjorta på H&M för 149kr. Sådana finns det inte på KappAhl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Orka med H&M och kaphal. Jag går till NK Puma Gate 1 . Där kan man köpa fina märkeskläder. Köpte en Peak jacka från NK för 3899 kr och min bror fick en också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag köpte en fin grön bulgarisk kortärmad skjorta på H&M för 149kr. Sådana finns det inte på KappAhl. ^_^ vilket kap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Orka med H&M och kaphal. Jag går till NK Puma Gate 1 . Där kan man köpa fina märkeskläder. Köpte en Peak jacka från NK för 3899 kr och min bror fick en också. Jag ska nog också gå dit o köpa en jacka för 4000kr så kommer jag bli jättepopulär <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.