Gäst YoTo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 NK, J&C och Sthlms modegator är mkt bättre än KappAhl och H&M. Men många lägger ner över 30k på en dag på kläder. Jag lägger som mest ner 10k om jag STORHANDLAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Orka med H&M och kaphal. Jag går till NK Puma Gate 1 . Där kan man köpa fina märkeskläder. Köpte en Peak jacka från NK för 3899 kr och min bror fick en också. -Jag har inte sakt att man blir poppis. Men det finns många som klagar på att några är beroende av märkeskläder. Då klagar jag på andra att dem handlar fjantiga H&M och kapphal kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Orka med H&M och kaphal. Jag går till NK Puma Gate 1 . Där kan man köpa fina märkeskläder. Köpte en Peak jacka från NK för 3899 kr och min bror fick en också. Sorry. Jag menade att det finns många som köper kläder där för att bli populära. Men enligt mig är det bara slöseri på pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Orka med H&M och kaphal. Jag går till NK Puma Gate 1 . Där kan man köpa fina märkeskläder. Köpte en Peak jacka från NK för 3899 kr och min bror fick en också. gillar inte häller HM/kappahl igentligen.... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Tvi för klädaffärer.... Morsan går igämt och skämmer ut en... Aja, bryr mig inte så mycket om kläderna är så snygga... Bara det inte är något Nalle Puh-märke på dem.... eller nåt liknande...Vill ha kläder som är bekväma och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Ja precis, bara det är bekvämt, men det får ju inte vara för dyrt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 De beror på vad man har för intresse :D. Jo jag förstår att några vill tro sig populära. Petev skämmer din morsa ut dig när hon vill handla kläder till dig. Men jag håller med om att det är lika skämmit om man är typ 13-14 år så går man till kapphal och H&M . Men jag lägger mig inte i andras kläder smak :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jag skäms inte för att gå till H&M lr KappAhl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Men många gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jag går dit ibland.... i nödfall, de har inte riktigt min kläd smak där... men ibland så... (är det du på din ava spiritual? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jag går dit ibland.... i nödfall, de har inte riktigt min kläd smak där... men ibland så... (är det du på din ava spiritual? ) Ja, det är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Men många gör det. jag gör det tex. köper aldrig där, och kommer inte göra det. fast det värsta jag vet är klädaffärer, blir panikslagen och klarar inte mer än 5 min därinne. jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.