Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Ja . Man står och hänger med axlarna neråt när ens mammor måste prova alla nya plag som kommer från lagret <_<. Så ser man en liten flicka/pojke gå förbi så glor dem på en <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Ja . Man står och hänger med axlarna neråt när ens mammor måste prova alla nya plag som kommer från lagret <_<. Så ser man en liten flicka/pojke gå förbi så glor dem på en <_< Gå o handla själv då om du vill slippa föräldrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 fast då är det så svårt o bestämma sej... tvinga med en kompis som hindrar dej från att göra förhastade köp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Ja . Man står och hänger med axlarna neråt när ens mammor måste prova alla nya plag som kommer från lagret <_<. Så ser man en liten flicka/pojke gå förbi så glor dem på en <_< Vad menar du <_<. Jag är inte intresserad av H&M och kapphal Lindex och såna ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Ja . Man står och hänger med axlarna neråt när ens mammor måste prova alla nya plag som kommer från lagret <_<. Så ser man en liten flicka/pojke gå förbi så glor dem på en <_< Nä, men gå själv till NK, MQ o sådana affärer själv då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Ja . Man står och hänger med axlarna neråt när ens mammor måste prova alla nya plag som kommer från lagret <_<. Så ser man en liten flicka/pojke gå förbi så glor dem på en <_< Är det för att de inte har märkeskläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Bara fula personer som inte bryr sig om utséendet, och tvärtom. Fact. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 eeh.... smart sagt... bryr man sig inte om sitt utseende så blir man ful.... nu vill jag inte att nån tar illa upp, men alla bryr sig på ett eller annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jag menar inte då. Dom flesta som är fula bryr sig inte om utséendet lika mycket eftersom de vet att de inte blir snygga för de ;3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jag menar inte då. Dom flesta som är fula bryr sig inte om utséendet lika mycket eftersom de vet att de inte blir snygga för de ;3 Det är ju upp till var och en vad som är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 (redigerat) Så säger alla fula :3 Även om man inte vill erkänna det så finns det fula och snygga människor. Och så är det bara, För 99,9% av alla iaf. Redigerat 14 Juli 2005 av Triforceh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Fyfaan fr att gå till NK och MQ! Det är kärringkläder där! Och ne jacka för över 3 grand! Min jacka kostade 900:-. Fatosh, vem av dina föräldrar lät dig köpa jackan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.