The Balrog Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Fyfaan fr att gå till NK och MQ! Det är kärringkläder där! Och ne jacka för över 3 grand! Min jacka kostade 900:-. Fatosh, vem av dina föräldrar lät dig köpa jackan? För det första: Jag är 16 år, jag har ingen Legoland tröja, jag har en Levi's tröja på mig nu om du vill veta, för det andra, så är jag ingen tv-spels nörd, jag spelar bara tvspel på natten, för det tredje, så är du en modebög, som inte har en egen vilja, utan du bara drivs av modekedjorna att köpa sånt som du tror ska få dig att se cool ut, och visst, du kanske är ''jättetuff'' är du bor,men tro f*n inte att du är en man, du har nog ärvt ganska mycket från din mamma, vi äkta män ser efter kvalité, inte det som är snyggast din MQ-kärring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Fyfaan fr att gå till NK och MQ! Det är kärringkläder där! Och ne jacka för över 3 grand! Min jacka kostade 900:-. Fatosh, vem av dina föräldrar lät dig köpa jackan? Jag köper inte från MQ där finns bara fjantiga emilio märken. Din levi's är säkert falsk ^^. Jag har inte så mycket Märkeskläder men hällre det en rändiga classica opera 30 procent boumels byxor (Stava) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Öhh...vad är ''classic opera 30 procent bomulls byxor'' om jag får fråga? Och nej, min Levi's tröja är inte falsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperus Qlim00 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 skiter mest i vad jag har på mig... mamma brukar lägga fram kvällen innan o det är för dt mesta hon som köpt kläderna utan att jag säger nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 shit allstå vad ni är tuffa ! ni har en massa tuffa grejer som var ruskigt dyra... jag tror jag svimmar för att ni är så otroligt coola... MeMs stil låter helt ok... om man byter färg på skjortan (gillar inte brunt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 shit allstå vad ni är tuffa ! ni har en massa tuffa grejer som var ruskigt dyra... jag tror jag svimmar för att ni är så otroligt coola... MeMs stil låter helt ok... om man byter färg på skjortan (gillar inte brunt) Säger överklass snobben som håller på Moderaterna <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Vem då???? :huh: :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Klart man vill se bra ut! :) Utseende e viktigt...eftersom det är det första folk lägger märke till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ja det är de ju :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 kläderna spelar ingen roll för mej.. går runt i samma kläder i 3-4 dar innan ja byter.. om dem e smutsiga e d annat... men håret ska ju alltid va snyggt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Vem då???? :huh: :mellow: han menar mej.... vad jag menar var att man behöver inte skryta röven av sig bara för att man har en jacka för 1000 kr, eller en Disel tröja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 I min klass så e de ingen av mina kompisar som bryr sig om dem inte har dyra kläder lr sånnt. Så för mig e det ingen idé att ha dyra kläder typ så(Men nåra dyra klädesplagg har man väll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.