Hoppa till innehåll

Utseendet?


Tikal

Rekommendera inlägg

JL är dåligt märke. Jag menar randiga kläder från loppis som kostar 50 kr som är bruna och slitna. Igår så började skol starten, Så hade jag på mig

 

Keps:Peak

Tröja:Peak

Jeans:Diesel

skor: VonDutch

Bälte: Tiger/D&G

T-shirts: Lacoste.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 432
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ymphinorx

JL är dåligt märke. Jag menar randiga kläder från loppis som kostar 50 kr som är bruna och slitna. Igår så började skol starten, Så hade jag på mig

 

Keps:Peak

Tröja:Peak

Jeans:Diesel

skor: VonDutch

Bälte: Tiger/D&G

T-shirts: Lacoste.

 

Det är konstigt att din ekonomi inte redan har krashlandat i de innre delarna av sahara... <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JL är dåligt märke. Jag menar randiga kläder från loppis som kostar 50 kr som är bruna och slitna. Igår så började skol starten, Så hade jag på mig

 

Keps:Peak

Tröja:Peak

Jeans:Diesel

skor: VonDutch

Bälte: Tiger/D&G

T-shirts: Lacoste.

 

Hans ekonomi behöver inte ha kraschat, han é säkert en bortskämd snorvalp som får allt han pekar på. Det han inte fattar är att det är han som är fjollan, som inte är man nog att bestämma vad han själv ska ha på sig, utan följer bögiga modeskapare som heter jean paul och andra faggots...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Jag tycker iaf han låter avundsjuk..De flesta andra som hatar mode brukar ju tycka att allt är fult o så..

 

det gör inte jag iallafall.

Jag tycker att mode är konstigt och därför köper jag ine bara kläder för att det är mode.

mode är bara till för att affärerna ska käna pengar.

Hade alla gått i samma kläder hela tiden hade klädaffärerna blivit ruinerade.

Men om det plötsligt kommer någon och visar upp något nytt/häftigt så tycker väl folk om det och köper det.

Dock så nästa gång man visar upp något så har man ändrat lite.

Nu har de här "små" ändringarna gått så långt som till att byxor saknar bakdel...

Lite konstigt :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väl tur att folk tycker olika..vore inte så skoj om alla såg likadant ut..

 

Men det är rätt lamt o skryta om sina modekläder..Typ som vissa gör..

 

"Titta mina D&G jeans jag köpte dom igår de kosta bara 2999"

 

Men det är ju mycket roligare att folk typ säger snygga byxor eller något sådant..men inte skryta...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Det är väl tur att folk tycker olika..vore inte så skoj om alla såg likadant ut..

 

Men det är rätt lamt o skryta om sina modekläder..Typ som vissa gör..

 

"Titta mina D&G jeans jag köpte dom igår de kosta bara 2999"

 

Men det är ju mycket roligare att folk typ säger snygga byxor eller något sådant..men inte skryta...

 

Men folk tycker ju inte olika!

Folk tycker som modskaparna(en stor del iaf.).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok då, Hälften här i fuska.se köper spel var enda månad, Är man inte bortskämd då ???? vavava !!!

 

Ni vill ha på er märkeskläder, Fast era föräldrar tycker säkert att det är onödigt, Så köper ni massa spel.

 

Hällre ta på sig så man blir fin än att tvspels nörda.

 

Förut läste jag i GC forumet, och alla andra forum, Typ alla köpte spel var enda månad-vecka.

Redigerat av Fatosh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...