Hoppa till innehåll

Utseendet?


Tikal

Rekommendera inlägg

Åh gud asså! De va lixom populära fö två år sen! åh gud då kan man ju ba inte ta på sig dom igen lixom! då blir man ju lixom värsta tönten lixom!

 

Ni är fåfänga som ett par tjejer capone&Guggo. Och när killar är fåfänga som ett par tjejer, blir de feminima, och feminima killar är BÖGAR. Oj, homofoben Capone är bög. haha. Riktiga män är inte modebögar, men Capone, nu vet jag hur du är...

 

För det första: Vad har jag sagt om att man inte kan ha på sig 2 år gamla tröjor.... det ända jag sa var att det är utjatat eftersom varenda kotte har dem....

 

För det andra: Du säger att du hatar mainstreamare, och sedan mobbar du capone för att han inte vill ha kläder som alla andra har.... dubbelmoral på hög nivå (igen)

 

För det tredje: JAG GER SJÄLVA f*n I OM DU TYCKER JAG ÄR BÖGIG. För mig är du inget annat än en person som sitter och kallar folk bög.....

 

För det fjärde: Om du tycker att alla som vill se någolunda propra ut är bögiga, så måste du tycka att en väldans massa människor är bög.

 

För det femte: Hur i hela fridens namn vet du om en person är bög bara genom att läsa och analysera den väldigt kortfattade och mycket innehålls fattiga text de skriver i ett forum.

 

För Det sjätte: För att använda en gamal klichée, "döm inte folk i förväg" du känner varken mig eller capone, så hur i h*lvete kan du dömma oss, din pojkvasker.

 

För det sjunde: Lär dig folkvett.....

 

Nu räcker det för mig, tack och go'natt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 432
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag vill bara visa att jag har mycket pengar... det är fult att skryta men svårt att låta bli... dessutom vem har 2 år gamla tröjor?

 

jag är emot homosexualitet, fråga vem som helst så jag kan inte vara lagd åt det hållet

 

varför inte visa att man har mycket pengar... jag kanske är glad över det... dessutom köper jag inte JL tröjor...

 

Guggo: :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Jag äger värken emilio elle gucci, har 2 skjortor som är blå/rosa randiga i övrigt inget rosa. Var det något mer du ville säga om min gaderob ?

 

2. du är inget annat än en kille som sitter och hittar på saker om folk han aldrig har träffat eller vet någonting om...Ljuger med andra ord

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag antar att du inte läste mitt inlägg.... jag tycker du är en bumbibjörn med blå öron och en grön party hatt !

 

Det var lika mycket hitte på som det du skrev om capone, sluta ängna dig åt förtal och lögner och kom på några bra argument, nu sitter du bara och försvarar dig med det sista du har (som när man tar fram pistolen i fps spel) det brukar aldrg gå särskilt bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att du struntar i mina inlägg och bara hoppar på capone tolkar jag som att du inte har några argument längre. Vill du ha en diskusion och inte bara en tråd där du ljuger om capone (och mig) så föreslår jag att du pungar upp nåt vettigt nu.

 

Xade: härligt att ha dig tillbaka igen !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...