Hoppa till innehåll

Utseendet?


Tikal

Rekommendera inlägg

Xade, kläderna jag klöper är inte begangnade om det var det du trodde! JAg köper dem ju nya! Anledningen till att jag köper en Metallica tröja, och inte en Emilio tröja är helt enkelt för att jag är hårdrockare, och har ingen lust att hänga med strömmen..Jag behöver inte skylta med att min familj har gott om pengar..då är risken att man skulle få tjejer & vänner endast för pengarnas skull.. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 432
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Jag fattar inte hur du inte vill följa med strömmen...

2. Är det fel att muta?

 

Grozzer: Tyvärr har du rätt, det finns för många med metallica tröjor

 

 

Varför ska alla följa efter strömmen?

Kan du förstå hur j*vla tråkigt dagens samhälle skulle vara om alla var likadana?

Alla skulle klä sig likadant, alla skulle ha samma åsikter, alla skulle bete sig likadant.

Lär dig att människor är olika, vill man sticka ut ska man faan göra det, även om vissa som är helt utan egna åsikter & egen smak (dvs de som följer strömmen) kommer att gnälla.

Nu vet vi ju hur du är så jag är inte förvånad över din kommentar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Jag fattar inte hur du inte vill följa med strömmen...

2. Är det fel att muta?

 

Grozzer: Tyvärr har du rätt, det finns för många med metallica tröjor

 

 

Jag tycker inte heller att alla ska vara lika, jag är ju så mycket antifeminist och antikommunist man kan vara, men visst kan man följa sina kompisar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Typ, påhittade märken som t.ex: deeone, ferre, comp, firefly.

 

Dem brukar ha dåliga kvaliten.'

Och märken som Peak Levi's Diesel har jätte bra kvalite.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mode är ett dumt påhitt... Några personer bestämmer några kläder som de tycker om och sen ska alla andra också tycka det. Och dagens modeller... De är ju hur smala som helst! Och sedan är det en massa tjejer som tycker att de är feta eftersom modellerna är så himla smala, fast tjejerna egentligen redan är lite underviktiga. Världen är för fixerad vid utseendet, helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...