Xade Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 som om inte smala tjejer vore bra. Mer modeller!! mer mode!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 som om inte smala tjejer vore bra. Mer modeller!! mer mode!! Okej det håller jag med om. men mode är inte nödvändigt. TYcker gayarna ska sluta mobba de som inte bär mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 vad menar du med det där? påhopp eller? vad har du emot mode egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Han menar nog, att alla homosexuella män skall sluta vara elaka mot de som inte bär mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag är allt annat än homosexuell men jag är elak ändå för jag tycker att man ska hänga med sin tidsålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Tidsålder.... Varför skall man över huvud taget vara elak... om de inte vill ha mode kläder så skall väll inte du lägga dig i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Nej, men de verkar tycka det är fel på modekläder och det gillar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) Nej, men de verkar tycka det är fel på modekläder och det gillar jag inte Du tycker ju att det är fel på folk som inte gillar märkeskläder... Redigerat 30 Oktober 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Nej, det har jag inte sagt, bara att det är mycket konstigt/annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Du är den som är konstig och annorlundea här. Hyperkonservatist, och Hyperegoist! Sånt är oacceptabelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Jag har på mig modekläder och är aldrig elak mot dem som köper från h&m,kapphal,axelsson osv. Fast om dem tjatar klagar att jag köper en jacka för cirka 2000-3000 tusen så blir det inte så roligt för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Alla får ha på sig i princip vad de vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.