Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 nja det ska inte behövas, jag ville bara att xade ska fatta att det inte är mobbat att klä sig som jag gör att man blir accepterad, för som han lät det som att man borde vara intagen på dårhus... och mujo, jag är inte naziskin, för då skulle jag inte vara hatad av dom i min stad( och grann städerna för den delen också) mer skinhead/punkare räknas jag nog som visst, men eftersom du tycker att alla andra är dumma i huvudet och inte fattar någonting, så är det väll inte mer än rätt att vi får tycka samma sak om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 vem vill klä sig som en bög? för det är ju det modet idag är. jag klär mig i det jag tycker är snyggt och delar min åsikt, för med kläderna så visar man också vem man är, första intrycket, och vem f*n vill klä sig som en bög om man inte är det? inte jag iallafall, tröjer ska vara tighta och stretch tyg, j*vla snyggt är det igentligen? då är det jävligt snyggare med harington jacka klorblekta jeans och hänglsen och killerboots Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 vem vill klä sig som en bög? för det är ju det modet idag är. jag klär mig i det jag tycker är snyggt och delar min åsikt, för med kläderna så visar man också vem man är, första intrycket, och vem f*n vill klä sig som en bög om man inte är det? inte jag iallafall, tröjer ska vara tighta och stretch tyg, j*vla snyggt är det igentligen? då är det jävligt snyggare med harington jacka klorblekta jeans och hänglsen och killerboots Haha! f*n va rätt Apoca! Håller med dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 eftersom jag är extremt emot homosexualitet borde jag hålla med... men jag tycker kläderna är snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 eftersom jag är extremt emot homosexualitet borde jag hålla med... men jag tycker kläderna är snygga 1.varför e du emot homo människor..??2.ifall du e emot dom kan du inte heller tycka att deras stil o sånt e snygga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Men då kan vi ju mobba Xade för att han gillar bög-kläder! Ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 eftersom jag är extremt emot homosexualitet borde jag hålla med... men jag tycker kläderna är snygga va? jag gillar inte iden att homosexualitet finns... men jag gillar inte deras stil och vem säger förresten att modekläder är "homo" kläder... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Alla som kan något om mode. Jag citerar min faster som jobbar på kappahl. "Det är oftast Bögar som skapar mode" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jag tror oxo på det att homo e dom första att skapa mode... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 XAde ''men jag gillar inte deras stil.'' Det är ju det du gör! Bögarna är ju de som är utseendefixerade, det är ju känt i hela universum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jag är inte utseende fixerad... nu tror du att du vet nåt om mig igen... <_< jag tycker bara mode kläder är snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Hmm..Så om du hittar en modern tröjja för 600 spänn..Och en likadan tröjja,fast utan detta märke och ett mycket billigare märke för 200kr.. Vilken köper du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.