Apoca Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 ingen har påstådd det heller, vi bygger våran fakta på vad du ger oss, altså information om att du gillar kläder som är designade av homosexulla människor, och du hatar dom, altså så går du imot dig själv... jag har inget imot bögar, men det som dom ger världen har jag imot, kill käder med tjej stil (= bögigt) vilket också är dom kläderna xade föredrar och andvänder... enligt han själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Hmm..Så om du hittar en modern tröjja för 600 spänn..Och en likadan tröjja,fast utan detta märke och ett mycket billigare märke för 200kr.. Vilken köper du? den för 600 så klart... men 600 är inte så mycket för en fin tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Hmm..Så om du hittar en modern tröjja för 600 spänn..Och en likadan tröjja,fast utan detta märke och ett mycket billigare märke för 200kr.. Vilken köper du? hah man kan visst få få ett jätte fin tröja för 600 spänn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 nja... kanske... men inte såna som jag köper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 nej för du måste ju ha dyra kläder. Jag köper kläder som är snygga. (och sitter bra) sedan så skiter jag i om dom nu kostar 300kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 men hur kan du då lita på att kvaliteten är bra? inget under 700 för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 det finns kläder med bra kvalitet som inte är svin dyra. Om dom går sönder efter 2 dagar och du inte har gjort det med flit, så finns faktiskt öppet köp/pengar tillbaka. Köp något för 300 och upptäck att den kvaliten är bra också. Och du köper väll inte kalsipper för 700kr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Jag köper kläder för ca 300-500kr, ingen som har klagat än... Xade: Får du mer respekt eller fler kompisar om du köper dyra kläder? Eller köper du det bara för ''kvalitén'' ? Skillnaden är att du inte vågar göra något när du har 3000:- på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 ärligt, så javla snobbig kan ingen vara som xade försöker få oss att tro att han är, eller så är han bara dum i huvudet och blir blåst varje gång han köper kläder, kläder var varje plagg kostar över 700, jeans, kanske kostar så mycke men inte tröja, eller kanske tiger, men hur snygga är dom på en skala till 1-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Min Caterpillar tröja kostade 450:-...bra kvalité måste jag säga, och under 700:-!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 fast, eftersom dom säljer så är dom ju eftertraktade, men ta bara som exempel när jag rev i sthlm i sommras, 90% av alla killar som jag såg gick förbi var klädda som en arme av bögar, altså förstår dom itne själva när dom gått över gränsen till vad som är snyggt och vad som är bögigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 snyggt är inte "bögigt" mode kläder visar inte bara snygghet utan också respekt, att man har råd och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.