Hoppa till innehåll

Utseendet?


Tikal

Rekommendera inlägg

snyggt är inte "bögigt"

 

mode kläder visar inte bara snygghet utan också respekt, att man har råd och så vidare

 

Det kanske är sant att ifall man har dyra kläder då får man mer respekt.

Men jag tycker att dem som tänker på så sätt är väl dumma.

Man borde väl få respekt på hur man är som person,snäll och sånt,alltså själva personligheten!

Men att tänka som Xade gör är väldigt dummt och påverkar dig på ett negativt sätt, både ekonomiskt och hur trygg man är inombords alltså självkänslan.

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 432
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har hög självkänsla. annars hade jag inte vågat uttrycka mig. dessutom får man respekt för att man tex gör "dumma" saker och är rik

 

då kan jag från och med nu att säga att du inte borde ha ett så stort självkänsla,eftersom det leder bara till att du skämmer ut dig!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni snackar hela tiden om "homo" kläder. är inte ni för homosexalitet?

 

#21: nej, det finns gränser

 

 

jag hatar inte deras lägning, det är deras extremt wannabee tjej stil, som du avundar tydligen xade, som jag hatar, STILEN, precis som du tycks tycka att min stil är förjävlig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, lungt, om han redan nu går klädd i det som är mode så skulle han säkert hoppa i dom grejerna också, undrar ifall han sminkar sig också, har ju hört att det är mode i sthlm bland killarna på krogen...

 

 

Undrar? Det är väl nästan en garanti för en sån moderiktig brat som han.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...