Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 (redigerat) snyggt är inte "bögigt" mode kläder visar inte bara snygghet utan också respekt, att man har råd och så vidare Det kanske är sant att ifall man har dyra kläder då får man mer respekt.Men jag tycker att dem som tänker på så sätt är väl dumma. Man borde väl få respekt på hur man är som person,snäll och sånt,alltså själva personligheten! Men att tänka som Xade gör är väldigt dummt och påverkar dig på ett negativt sätt, både ekonomiskt och hur trygg man är inombords alltså självkänslan. Redigerat 18 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 jag har hög självkänsla. annars hade jag inte vågat uttrycka mig. dessutom får man respekt för att man tex gör "dumma" saker och är rik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 jag har hög självkänsla. annars hade jag inte vågat uttrycka mig. dessutom får man respekt för att man tex gör "dumma" saker och är rik då kan jag från och med nu att säga att du inte borde ha ett så stort självkänsla,eftersom det leder bara till att du skämmer ut dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 respekt men homo kläder? nej möjligt vis ser det ut som att man inte har tid med något annat än kläder, mina kläder lovar jag dig har hur mycke respekt i sig som helst, inte ens så att ibland snutarna vågar gå fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Bryr mig inte så mycket om kläder, sitter mest inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Tusen spänn på att Xade skulle gå i högklackat & kjol om någon modeskapare skulle hitta på att det är det som gäller för killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 ja, lungt, om han redan nu går klädd i det som är mode så skulle han säkert hoppa i dom grejerna också, undrar ifall han sminkar sig också, har ju hört att det är mode i sthlm bland killarna på krogen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 ni snackar hela tiden om "homo" kläder. är inte ni för homosexalitet? #21: nej, det finns gränser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 ni snackar hela tiden om "homo" kläder. är inte ni för homosexalitet? #21: nej, det finns gränser jag hatar inte deras lägning, det är deras extremt wannabee tjej stil, som du avundar tydligen xade, som jag hatar, STILEN, precis som du tycks tycka att min stil är förjävlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 ja, lungt, om han redan nu går klädd i det som är mode så skulle han säkert hoppa i dom grejerna också, undrar ifall han sminkar sig också, har ju hört att det är mode i sthlm bland killarna på krogen... Undrar? Det är väl nästan en garanti för en sån moderiktig brat som han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Många kallar mig typ märkesbög för jag har bara märkeskläder, men alla har en egen stil vill man köpa jeans för tusen spänn e de upp til en sjelv ! Jag aänvänder bara märkeskläder i skolan,på fester o sådant i 99% av fallen hemma med ! Har även märkeskläder i typ kalsonger o strumpor ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Okej? och du är? 10-11 år? Finns det en chans att du skriver så bara för att det är det du drömmer om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.