Hoppa till innehåll

Utseendet?


Tikal

Rekommendera inlägg

Okej? och du är? 10-11 år? Finns det en chans att du skriver så bara för att det är det du drömmer om?

 

Varför ska han drömma om det??

Ifall han skulle ha sagt att han hade 2 Ferrari bilar och 3 hus som är värda 2 miljoner styck då skulle man kunna säga att han ljuger men nästan vem som helst skulle kunna sånna kläder som han köper.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 432
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

lol, han verkar ju överdriva lite, vem f*n skriver, förutom xade, att han har alltid modekläder på sig? föresten så har jag märkt att jag också är utseende fixerad, jag klarar inte av att se folk gå runt i bög kläder, det är ett utseende och jag är fixerad i att slå ner sånna :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hallå. Om ni än gillar artister o.s.v som jennifer lopez och såna, dem har ju på sig märkes och det är av dem modet börjar. Så om ni inte gillar märkes kläder. Sluta gilla dem flesta artisterna.

 

Och vill man ha bra kvalite i kläderna så är det rätt !

Låt nån köpa en diesel jeans för 2000 kr, fast om ni håller på och retas ni som köper från H&M.

 

Så ska ni kolla på er själva först med era Comp märken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej? och du är? 10-11 år? Finns det en chans att du skriver så bara för att det är det du drömmer om?

 

1. second

2. Väldigt barnsligt och oproffsigt att säga så.

3. Bitch= hynda (substantiv), satkäring; slyna {nedlåtande; vulgärt} (substantiv),

tjata; knata {informellt; slang}

(hämtat från uppslagsboken). Bitch är något man säger om kvinnliga individer

4. Har du inget vettigt att säga, så hållkäft

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, så j*vla sämst på att äga så det inte är sant, jag köper en del av mina kläder på seKond hand ställen, fast det är mest jackor, och inte sånt som Vizzkazz brukar köpa när jag möter han där, typ damunderkläder som han i timmar kan gå och lukta på utanför seKond hand affären

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej? och du är? 10-11 år? Finns det en chans att du skriver så bara för att det är det du drömmer om?

 

OKej, omoget inlägg, och bara för att informera: Jo du. Jag har råde med både second hand, och märkeskläder. Jag köper inte second hand. Och inte överdrivna modebög-kläder heller.

 

Förresten, sånna som köper på second hand är det väl inget fel på? Dom är säkert schysstare, och bätter uppfostrade än dig som kallar en och annan Bitch.

Redigerat av The Balrog
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att man har på sig fina brakvalitets kläder betyder det inte att man är bög.

 

Då har ni på er Nörd kläder isåfall.

Om du så säger att märkes kläder är bara till för bögar, varför har channel på sig märkes kläder. är hon bög eller vad ?

 

Om ni så säger att dem som har märkes är mode bögar, då kan vi kalla er H&M bögar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det nu för fel på Second hand?

 

50% av kläderna på sånna ställen är skitsnygga

Jättebilligt (Förutom på Myrornas)

 

Så vad är det för fel på Snygga billiga kläder?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att man har på sig fina brakvalitets kläder betyder det inte att man är bög.

 

Då har ni på er Nörd kläder isåfall.

Om du så säger att märkes kläder är bara till för bögar, varför har channel på sig märkes kläder. är hon bög eller vad ?

 

Om ni så säger att dem som har märkes är mode bögar, då kan vi kalla er H&M bögar.

 

 

Inte mig för jag har aldrig köpt nå't på H&M, men det är inte fel på de som gör det! Snarare är det fel på sånna som ser ner på andra för att de har billiga kläder..Modebögar(JL,EMILIO,Peak f.d.m.) är ofta sånna som gör det.

 

Utseendefixering/fåfänga = Kvinnligt, så d e därför vi kallar er bögar för ni e som bögar(feminina killar) eller kvinnor som är så fästa vid utseendet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, så j*vla sämst på att äga så det inte är sant, jag köper en del av mina kläder på seKond hand ställen, fast det är mest jackor, och inte sånt som Vizzkazz brukar köpa när jag möter han där, typ damunderkläder som han i timmar kan gå och lukta på utanför seKond hand affären

 

äsch håll tyst med dig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...