Gäst YoTo Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Långt hår är väl egentligen lättare att vakna med, om det är riktigt långt, men har man medel och man har duschat, då blir det förfäligt efter att man rört huvudet och håret torkat. Så det är annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Det beror på om man har tunt eller tjockt hår och får kaos hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Jasså, isåfall vilket av dem får man "kaos hår"? Tjockt eller tunnt hår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Tunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag har svart tjockt hår. Kaos hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 jag har blont halv tjockt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Orka ha en massa j*vla fjortiskläder på sig, och så det här med sminkning. Jag sminkar mig nästan dagligen förutom de dagar jag försover mig. B) På min bild? På min avatar är det Amy Lee(sångerska i Evanescence). Jag är kille om du inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Han trodde säkert du va transa då :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Han trodde säkert du va transa då :lol: Varför skulle ha ntro det? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Han ville väl bara göra sig rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Jasså, isåfall vilket av dem får man "kaos hår"? Tjockt eller tunnt hår? Inget av dem, det beror på hur mkt shampoo och hur mkt man vänder sig och hur sanbbt håret torkar och hur blött det är. Jag har iaf mega tjockt hår. Kliar som f*n om man sätter på en huvudbonad :l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Jasså, isåfall vilket av dem får man "kaos hår"? Tjockt eller tunnt hår? Inget av alternativen.. Har väl typ ljusblont och ganska tunnt hår,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.