jerkakamel Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag har aldrig spelat det, och jag tror jag aldrig kommer få en tidpunkt att göra det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Då borde du se till så att du har tid till att spela det, för det är ett riktigt bra spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag har aldrig spelat det, och jag tror jag aldrig kommer få en tidpunkt att göra det :( Klart att du kommer att få en tidpunkt till att spela Forza Motorsport, om du köper spelet. Om du vill spela det och följer våra rekommendationer så kan du allt skaffa dig tid OM du vill spela spelet. Det var ett tag sedan jag spelade Forza Motosport, men ska börja spela det igen. Börjar bli klar med Turin 2006 känns det som... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag har aldrig spelat det, och jag tror jag aldrig kommer få en tidpunkt att göra det :( du missar inte så mycket =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 nej men skulle vilja det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunderfuskaren Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 bra grafik mkt detaljerade banor snygga bilar det äger asså. absolut det bästa bilspel jag nånsin kört mkt bättre än carbon det är så himla bra B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg