miniman Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 (redigerat) vem gillar att koda html koder jag gör det men om ni vill se min hemsida hur man kan göra så finns den på min profil --- din rubrik bröt mot §1.25, ändrade den till nåt vettigare. Gör inte om det --- Mvh Chihuahua Redigerat 19 Juni 2005 av Chihuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 jag gillar fast jag e 10 yaers old! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 jag är bara 12 :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 (redigerat) har aldrig testat. Redigerat 18 Juni 2005 av Liquid Silk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Jo, det är rätt kul, men jag har inte nåt riktigt projekt på gång. Har inte haft heller, brukar mest bara testa koder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Vet någon där det fins en sida som man kan lära sig sådana koder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 jag har provat en gång...det var väl lite sådär. men kan man det bra så är det nog kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Ska lära mig StyleSheet så att det blir enklare med kodningen senare. Tänkte också lära mig ASP, PHP verkade lite skumt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Ska lära mig StyleSheet så att det blir enklare med kodningen senare. Tänkte också lära mig ASP, PHP verkade lite skumt ;) CSS, Stylesheets, är inte alls svårt, jag kan lära dig om du vill! ;)ASP har jag kollat lite på men jag har bestämmt mig för att hålla mig till Html än så länge, dock har jag boken "Lättpocket om ASP", den är ganska bra om man vill lära sig! :) Om ni inte vill köpa böckerna kan man alltid låna på bilbliotek, det gjorde jag innan jag köpte dom böckerna! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) jag gillar att koda HTML(fast jag suger på det) men jag får nog ta och lära mig PHP nån gång :D men jag gillar mer spelprogrammering så GML är min speciaitet kanske C++ och java nån gång om jag orkar Redigerat 1 Juli 2005 av Supermario89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 här kan ni se min hemsida har kodat klart den nuhär här här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.