LuddE Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Skrivet 17 Maj 2005 (redigerat) Ja, nu har jag bestämt mig att köpa en psp när jag åker till USA och ingen ds.. Hur som helst så har jag lite frågor: Var kan man köpa en laddare till psp i sverige, eftersom Amerika har annorlunda kontakt uttag? Kan man inte kolla på filmer från sverige eller måste man importera amerikanska? Frågor jag är säker på men frågar endå: Den är regionsfri va? Får man med en usb sladd så man kan lägga in låtar? funkar internet uppkopplingen i sverige? Kan man spela mot en kompis med en sån där kabel om jag har en US och han en EU? Redigerat 18 Maj 2005 av LuddE
pollenallergi Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 Ja, nu har jag bestämt mig att köpa en psp när jag åker till USA och ingen ds.. Hur som helst så har jag lite frågor: Var kan man köpa en laddare till psp i sverige, eftersom Amerika har annorlunda kontakt uttag? Kan man inte kolla på filmer från sverige eller måste man importera amerikanska? Frågor jag är säker på men frågar endå: Den är regionsfri va? Får man med en usb sladd så man kan lägga in låtar? funkar internet uppkopplingen i sverige? Kan man spela mot en kompis med en sån där kabel om jag har en US och han en EU? Inga §1.10.. Nästa gång varning 1. finns på webhallen 2. Importera amerikanska 3. Ja, regionsfri är den. 4. Tror det.. 5/6. Kanske, tror att man kan spela multiplayer och vara inne på internet i sverige.
PS2** Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Ja, nu har jag bestämt mig att köpa en psp när jag åker till USA och ingen ds.. Hur som helst så har jag lite frågor: Var kan man köpa en laddare till psp i sverige, eftersom Amerika har annorlunda kontakt uttag? Kan man inte kolla på filmer från sverige eller måste man importera amerikanska? Frågor jag är säker på men frågar endå: Den är regionsfri va? Får man med en usb sladd så man kan lägga in låtar? funkar internet uppkopplingen i sverige? Kan man spela mot en kompis med en sån där kabel om jag har en US och han en EU? 1:Du behöver svensk adappter 2:Ja du kan kolla på Filmer från USA och det funkar i Sverige 3:Den är regionsfri JA 4:Nej man får ingen USB sladd [ Jag fick ingen ] 5:Ja den funkar 6:Nej du behöver inte en kabel du kör via Internetet,
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Ps2, du behöver inte svara på sånt folk redan har svarat på. Nästa gång blire varning.
LuddE Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Jag har redan importerat för ganska länge sen men tack endå.. Tråden kan låsas..
Rekommendera inlägg